NY BLOGG!

Så jag blev trött på mitt bloggnamn och själva designen så jag ville börja om från start. I går gjorde jag en helt ny blogg och är nästan klar med designen. Så det blir sista gången någonsin jag byter blogg haha. är nöjd med designen och bloggnamnet nu och det har jag aldrig varit förut :D
KLICKA PÅ BILDEN FÖR ATT KOMMA TILL MIN NYA BLOGG :) 
 

Workout


Om du vill börja träna så först av allt ska du inte göra det för att se ut som exempelt någon i din klass/på jobbet som är smalare en dig eller kanske har mer muskler osv. Nej du ska göra det för dig själv annars kommer träningen bli tråkig och efter några veckor slutar du kämpa för målet du har. Okej så jag vill bara berätta det här, få det ut i luften liksom.....när man precis börjat träna vill man ha dom där resultaten så snabbt som möjligt men ärligt talat varierar det från person till person hur lång tid det tar. Man har inte samma matsmältnings system, fett bränning osv. Så sluta inte bara för du inte fått några resultat. Dom kommer jag lovar. Hur jobbigt det en är att träna så jag lovar att det är värt det för när du nått ditt mål kommer du känna att allt var värt det. Visst det kommer vara svårt men det kommer vara värt det i slut ändan. Skjut inte upp på träningen det är absolut inte bra för skjuter du upp två dagar till exempelt så blir två dagar till 3 osv. Tillslut kommer du ha tappat lusten helt. Det finns olika tränings metoder, man behöver inte gå på någon sport eller träna på gym. Hitta det som passar dig helt enkelt och ha kul. Och nej man ska absolut inte sluta äta för att man tycker man är tjock. Flertals på min skola har fått anorexia som det kallas. Det är inte bra. Det förstör din kropp och så fort du börjar äta igen kommer du vara mer rundare/tjockare en vad du var innan så sluta inte ät !!  Det var väll allt jag ville säga om det här haha men kom ihåg gör det för dig själv och inte för alla andra :) 



Mmm frukost


Det blev en liten sen frukost idag men gott var det. Brukar inte äta frukost men idag eftersom ja endå är hemma så gick jag upp och fixade i ordning mig en riktig frukost på noll tid. Kanske jag borde göra frukost på skoldagar också ? Vi får se. Alltså jag gillar inte frukost. Kanske låter konstigt men jag avskyr frukost på morgonen men nu vart det ju så sent så det var helt plötsligt gott :'D ja jag är konstig om ni inte redan märkt det :) 

Teen wolf


Serien är som sagt helt klart värd att se. Jag har följt serien sedan 2011 (när den började) visst första säsongen var lite seg men i säsong 2 började det verkligen hända saker och den blev så mycket mer intressant. Nu har det ju precis varit näst sista avsnittet på säsong 3 vilket jag vart lite ledsen över på grund av att en viss person (kan inte nämna namnet hihi) dog och den personen har varit med sedan säsong 1 episod 1 så det var synd att hen dog. Hen fick inte ett bra slut heller för hen dog i slutet och fick några sekunder av själva döden. Typ direkt efter hen dog så slutade avsnittet och det var sjukt dåligt. Man hann inte ens börja gråta. Fast det gjorde jag efter :( men se på teen wolf ni kommer älska serien jag lovar :)



Dylan o'brian

Jag bara älskar Dylan o'brian!!! Hur kan man inte ? Han är rolig och snygg och bästa karaktären i teen wolf <3 om du inte har sett teen wolf borde du definitivt se det fast ska göra ett inlägg om det imorn så mer får ni inte veta :) här är några roliga moments av Dylan (stiles) 






Wanties


Åhhh jag bara älskar junkyard. Synd att jag inte har några pengar just nu men när jag får pengar så ska jag definitivt köpa den där nets kepsen och den färgglada tjocktröjan <3 resten har jag nog inte råd med just då men ja jag ska nog köpa allt så småningom. Tills dess får jag kolla på bilder av dom haha :D 



Matte lärare dum i huvet ??

Idag under matte lektionen som var min näst sista lektion kom min pappa till skolan för att diskutera att jag har F i matte för jag har inte haft det sedan 4:an och jag anstränger mig verkligen men förstår inte när min matte lärare förklarar för det är han totalt sämst på. Så när vi stog där jag pappa och min matte lärare så diskuterade vi lite och jag sa "men jag förstår inte när du förklarar malik (mailk= matte lärarens namn)" och då får jag världens dummaste svar !! "Du förstår visst när jag förklarar. Din pappa gör ju det." Och där stog jag och ville brista ut i gråt, ilska liksom allt men jag höll mig lugn och svarade "men malik jag är inte min pappa jag är en egen person   (Till mitt försvar nej pappa fattade inte heller när han förklarade :'D) " och sedan när han gick tillbaka till klassrummet så började jag gråta. Fattar inte varför för jag var mer arg en ledsen. Jag ville bara slå sönder något så jävla dum i huvudet han är ! Så pappa skjutsade hem mig och ja det var pretty much det sämsta som hänt idag. Mamma tvingar mig snart att byta skola fast jag bara har 9:an kvar nu efter sommar lovet. Kul kul.










 

Orkar inte

Imorgon är det skola igen. Nej ta det inte på fel sätt nu jag gillar skolan lite grann haha. Man får ju ta ut all sin ilska, man får spela glad och låtsas att livet är perfekt, man har något att hata, man har något att klaga över osv. Så ja skolan är faktiskt rätt kul endå. Men imorgon jag vet liksom inte ? För några månader sedan skolkade jag i typ 2 hela veckor och det kändes grymt bra att få vara ledig men nej jag tänker inte börja skolka igen!!! Jag orkar bara inte med skolan imorgon eller på fredag. Jag har inga kompisar där för en är sjuk och den andra är i Åre och annars har jag bara dom jävla fucking idioterna i min klass som jag rent av hatar och nej man kan inte få en mer idiotiskt klass en min ! Vad ska jag göra på rasterna ? Låtsas som om jag gillar alla och försöker bli vän med dom ? Nej tack ! Jag vill inte värka som en LONER heller som sitter och lyssnar på musik ensam i hörnet vid sin bänk. Jag vet bara inte vas jag ska göra. Jag över tänker alltid allting hela tiden vilket får allting att bli så mycket jobbigare. Jag gillar skolan faktiskt ibland och jag har inge problem med något ämne förutom matte där jag hatar vår lärare men det berättar jag i ett annat inlägg om varför :) ja alltså jag ser ingen anledning till att inte gå i skolan imorgon förutom den stora delen att jag kommer vara 4 ever alone och hata alla och sitta där som en osynlig person som alla endå hatar. Sååå jag vet inte kanske jag fejkar att vara sjuk? Det var ju ett tag sedan ??? Nej jag vill inte. Jag vill vara där men jag är häldre inte. Vi får se vad jag hittar på helt enkelt :( skolan är ju viktig liksom. Men det är bara så svårt apropå det liv jag har.....svårt med allt. Och vem ska jag prata med imorgon den närmaste vännen jag har i klassen imorgon är en vägg ! En fucking vägg !!! 

Before I die











Ge mig en linjal!

Min matte lärare vägrar ge mig en linjal så jag kan göra kapitlet i matte boken. Han säger bara "köp en linjal själv för du fick en linjal när terminen började" vadå är det mitt fel att min linjal blev snodd ? Ska jag behöva köpa en egen linjal för mina egna pengar för att skolan inte har råd att ge mig en linjal ? Så under hela lektionen satt jag och gjorde ingenting och han sa inte till mig att jobba eller något. Jaha så på nästa matte prov kommer jag skriva stort över provet tyvärr men du gav mig ingen linjal !!!! 




Snöööö

Nu snöar det ute igen. Kan inte vädret bestämma sig snart ? Igår var det soligt och rätt skön värme ute och nu är det snö igen :/ ussssccccchhhhhh........



Skola imorn...kul

Ja lite roligt är väll skolan. Jag får ju hänga med två utav mina bästisar aa annars suger skolan. Totalt. Hatar alla i klassen för alla är backstabbing bitches eller uppmärksamhets sökare eller snobbiga eller så röker dom och dricker. Ja förutom jag och mina två bästisar då da. Man kan väll säga att vi är normalast och känner ni oss så fattar ni hur jädra onormal vår klass måste vara om jag själv påstår att jag är normal haha :D Amanda är i Åre och jag vill oxå ditttt!!!! Hoppas det blir sommarlov snart så jag kan åka till Gbg (Göteborg) justs i april är det ju the fooo konsert som jag ska gå på jippieeee!!!! Det är ju inte alls långt kvar :) 






.




Träslöjd

Nu ska jag ha träslöjd i Viby skolan haha önska mig lycka till :'D


FEBRUARI


Dåligt bloggandet den månaden :/ blivit bättre på det tycker jag haha :') 

Candy

Konstigt godis jag köpte på Lidl idag. Det var typ karameller i olika smaker. Mint choklad och strawberry cheescake fast strawberry cheescake var inte alla god ! Men den andra gick och äta :) 



Det gick snabbt

Igår beställde jag ett par obey byxor och en dope tröja ifrån Ohio center. Dom har grymt snygga kläder ska köpa mer tror jag ! Men Aja saken är den att jag fick ett mejl om att det redan var påväg! Tror ni jag kan hämta ut det imorn ? Hoppas det :)





Usschhh skola!

Skola idag igen ! Kul jag slutar kvart i 4 :( åhhhhh orkar inte har sovit i typ 2 timmar i natt för min dumma katt försöker gå in i rummet när jag sover ovh samtidigt ska fågeln kvittra. Men aja ska till skolan endå känner mig inte trött faktiskt :) men ser ut som en zombie men det får jag leva med haha :D 


Nytt inköp

Nu har jag varit på Ica och köpt lite grejer. 
Jag köpte visibly clear pink grapefruit facial wash från neutrogena. 
Jag köpte gentle eye make-up remover från nivea.
Jag köpte deep clensing pads från clearasil och axe deodorant spray. Sedan köpte jag en bj i smaken strawberry cheesecake min favorit men aa får träna bort det sen för nu ska jag gotta mig :) 



The lone ranger





Kollade nyss klart på the lone ranger och den var jätte bra ! Såg den inte när den gick på bio så fick se den nu på viaplay. Älskar Johnny Depp han är lika rolig som alltid :'D