Bilder ifrån Täby






Sjuk

Idag är jag sjuk :( hatar att vara sjuk. Är det jätte ofta för jag har världens sämsta immunförsvar. Idag vaknade jag upp och kunde inte prata alls för det känns som sandpapper i min hals och jag får knappt upp någon luft ur lungorna när jag ska prata :( måste köpa halstabletter nu också ! Igen. (Gammal bild)


YO2GO

YO2GO ÄR EN SMART SÖT OCH ROLIG BEHÅLLARE FÖR DIG SOM TYCKER OM YOGHURT/FIL MM. JAG MÅSTE KÖPA DEN HÄR OCH HAR REDAN FRÅGAT MAMMA OM PENGAR FÖR HON VET HUR DÅLIG JAG ÄR PÅ ATT ÄTA FRUKOST MEN JAG LYCKAS ALLTID FÅ MED MIG TE I EN TERMOS OCH DET HÄR ÄR LITE SAMMA SAK. MAN HAR FLINGOR PRECIS ÖVER  LOCKET OCH UNDER FLINGORNA HAR MAN YOGHURT :) SUPER FINURLIGT. MED DEN HÄR BORDE JAG JU KNAPPAST MISSA FRUKOSTEN (frukost är ju viktigt ! :D ) 



Music is My everything




På bilden ser ni mina favorit låtar ! Jag verkligen älskar dom !!! Särskilt get out och hello darlin. Har ni några bra låtar ni tycker jag borde lyssna på är det bara att kommentera och säga vilka eller viker låt :) <3 


Hejsan !!

Har inte bloggat på några dar. Så mycket skit har hänt som jag inte vill ta upp kommer bara sluta med att jag gråter igen :( imorgon skiter jag i skolan och ska in till stan eller Sollentuna eller täby med min lillasyster Rebecca. Vi behöver komma bort från alla människor ett tag. Särskilt Rebecca. Älskar henne så mycket och att hon tycker som hon gör om sig själv sårar mig djupt. 
LOVE YA TO THE MOON AND BACK ! <3 

Varför ska jag vinna ? Hmm

Om ni inte såg det andra inlägget om att keela har en sjukt bra tävling där man kan vinna en beanie från hennes webshop candybykeela så borde ni kolla på det men här är min motivering varför. Tyckte inte den blev så bra men körde på den inalla fall för att det är sant haha. Lite ego kanske när de kommer till klädstil men jag tycker jag klär mig hyfsat bra i alla fall och är nöjd med mig själv. Tycker alla borde ha en egen stil och inte bry sig om vad andra tycker för det är roligare att ha på sig kläder/mössor/kepsar/smycken som man själv tycker är snygga och bekväma en om någon annan säger åt dig att ha något du inte alls vill men du gör det endå för att passa in ? 







Va med i keelas tävling !




VAD VÄNTAR NI PÅ VAD MED I KEELAS TÄVLING !!!!!!




And the world moves on


Idag är jag sjuk så är hemma från skolan fast jag kommer gå till skolan imorgon dock för jag har läxförhör i so. På torsdag är jag hemma för hela skolan ska åka skidor i romme och haha kan inte åka skidor då jag är hemma då i stället. Hur ser dagen ut idag ? Jo sova mycket träna eftermiddagen. De va det. Blogga också kommer jag göra mer. 

Sleep

Det är något jag saknat dom senaste dagarna. Sömn. Jag har sovit men bara under dagarna då jag varit sjuk och på kvällarna inte kunna sovit för att jag inte varit trött. Råka somna efter middagen och vaknade nu ! Bra där emma du kommer va vaken hela natten igen. Sen är jag alltid jätte trött på morgonen eftersom jag inte sovit på kvällen. Vet att de är fredag och då brukar man vara ute och så. Hade det planerat med min kompis ! Och så somnar man ! Gissa om jag är arg nu ? Ska messa och förklara varför jag inte svarar när hon ringer osv. Lyckat emma. 



Ny mobil 24 september

När jag fyller år ska jag få en iphone 5. Fick välja vilken jag ville ha och ni kommer nog tycka jag är dum i huvudet som inte valde 5S men jag tycker inte de är någon skillnad på dom mobilerna förutom att de finns i guld och ett sånt där avtryck men jag vill ha i vit så därför tar jag en iphone 5 i stället.



Sluta kalla varandra för hora

En sak jag hatar över allt annat på jorden är fega folk som kallar varandra för fitta, hora, orre osv. Liksom en fitta är något en tjej har de är inte något man är, en hora är en tjej som har sex för pengar och samma sak för orre. Kan ni bara lägga ner med all mobbning ! Det finns en tjej Mikaela och hon är sjukt stark och står för det hon säger men varje dag får hon kommentarer om att hon ska cutta sig själv eller att hon är en hora osv och de är inte okej. Blir så himla arg varför kan folk inte bara hålla alla elaka saker inom sig i stället för att ta ut det på andra ? 
Detta måste få ett slut ! 

Ont ont ont

Har jätte ont i huvudet och nu i ryggen ! Kan inte ens sova för jag vet inte hur jag ska ligga för att inte ha ont. Förlåt för seg uppdatering men som sagt har haft okt i ryggen och huvudet. Skolan flyter på idag pluggade jag geografi och vet ni jag kan alla länder i Europa ! Jippie ! Ska inte till skolan imorgon så de blir matte prov på torsdag eller fredag tror jag och läxförhör i so såklart men so känner jag mig bra och redo på däremot matten väntar ett stort F som vanligt. Kul också att man kommer få jädrigt onödiga kommentarer när man väl kommer till skolan om att man har skolkat fast man varit sjuk. Mind your own bussnies tack. 



God Morgon

 
Idag är det måndag igen ! ush skola. Innan skolan ska jag träna lite så  därför är jag uppe så tidigt haha. Imorgon ska jag ha lite syskon tid med min lilla syster rebecca eller om det blir på onsdag då jag har pengar igen fast onsdagen blir stressig då för att jag ska följa med min lillebror på någon hockey sak och jag slutar inte fören 3 om jag går på elevens val så att säga annars slutar jag runt 2. 

Klockrent

Min syster la ut denna bild på instagram och jag bara måste dela den med er underbara människor <3



Bilder från bilresan




Ny mobil (iPhone4s)

Min mobil började hacka upp sig totalt så jag fick en ny av min snälla mamma. Den här är då i svart och innan hade jag en vit men kände jag ville prova på svart (har aldrig haft de) jag tycker en iphone4-4s funkar minst lika bra som vilken annan iPhone som hälsat och de kommer jag stå för. Man behöver inte alltid det nyaste och slösa bort pengar på det utan spara pengarna som blir över och gör något kul i stället. "Psssssttttt.......emma vet du livet kretsar runt mobiler !" Haha jo tack jag vet det men man behöver inte alltid ha de nyaste de betyder inte att det är bra man får hel tänker ha vilket mobil man vill och jag ville bara konstatera de för er som tänkte skriva en lång kommentar om hur sämst en iphone4s är jämfört med iphone5s osv. Dom kommentarerna skippar jag helst.



Så jädra lack :,(

Blir så jävla lack ! Min pappa bestämde sig för att eftersom jag hade mina 800 kr legandes på rummet är de okej att låna dom då jag sagt i flera dar att jag ska ha dom pengarna för på måndag ska jag köpa två the fooo biljetter av min kompis !!!!!!! Skit sur ! Hur fan kunde han orkar inte. Jag förstår inte Vafan jag gjort för att förtjäna det här. Va på väg att slå in en vägg eller något på skolan när jag såg det. Blev sjukt arg och är fortfarande det för sen när jag ringer svara han la på och sen ringer jag igen och då svarar han inte alls och det här är min egna pappa vi pratar om. Kommer inte förlåta honom om jag inte ser 800 kr på mitt skrivbord på söndag mej då fan vet jag inte va jag ska göra !!!! Han kan väll börja med att leta upp en ny dotter till en början och förklara varför han skulle förstöra min dröm att träffa dom mest underbara personerna på jorden. Jahap nu ska jag träna för att få ur min ilska som jag fick tillbaka nu. Skriver mer imorn :) 
HUR KUNDE DU PAPPA !!! MINA PENGAR INTE DINA !!!! MIN EGNA PAPPA.....:(

Första dan i skolan efter lovet

En summering på de är bilderna nedanför. Självklart är de bara om matte lektionen ! Hatar matte är så dålig på det och jag förstår ingenting heller så har F i ämnet men ska kämpa till i alla fall ett E innan jag går ut 9an nästa år


^
|
|
Jag och en klasskompis för typ 2 månader sen efter vi fick tillbaka våra prov och båda hade F 


Packat inför imorn

Som sagt så ska jag dra upp till Norrland på begravning för min gammelmormor har dött. Ska sitta 6 timmar i en bil så känn er fria att snapchatta mig kl 09.15 då jag åker frön Stockholm. På snapchat heter jag emmawe_99 ❤️☺️ 


 

Twitter !

Helt plötsligt sitter man och lyssnar på när mobilen plingar till. Har helt ranson fått 13 nya följare på Twitter :O hur ? Blev jätte chockad jag lägger inte ens ut något speciellt på Twitter haha. Men om ni också vill ta och följa mig så heter jag @ammEWE 



Va skulle du göra....





Dagens inspiration

Källa weheartit


Mornin

Nu ska jag ut och springa eller först ska jag faktiskt borstades ni ser ju hur de ser ut ! Va ska ni göra idag ? Något speciellt planerar inte jag förutom att jag börjar skolan imorgon. Dö trist kill me ! Får väll kämpa igen denna termin som förra antar jag. 



Ganska lugn dag endå

Imorgon har jag detta planerat. Ska till bupp och ska träna och juste sen måste jag kolla på nya avsnittet av teen Wolf !!! Hur kunde jag glömma det ?! 



Mitt bloggande 2013

Jag har bara bloggat i några månader men känner redan att de är något jag vill fortsätta med. Jag älskar att läsa andra bloggar oxå så har du en blogg kan du kanske skriva va den heter i en kommentar ^^ 


Justin Bieber killin it


Haha så sant också. Hittade den bild och va bara tvungen att dela med mig av den. 

Bloglovin krånglar

Någon som kan hjälpa mig ??? Har försökt allt !!! Fattar inte vad sol måste göras för att få min blogg att synas på bloglovin. Om någon förstår kan ni väll kommentera eller mejla till [email protected] !!! Förstår inte vad som måste göras. Jag fattar att jag ska ändra något med 158 saker att ändra i designen ??? Nepp de är lite mycket känner jag eller ? 





Dagens citat



Haters gonna hate



Blir så arg när folk faktiskt tror de sårar när dom säger något dumt om mig eller något/någon jag gillar. Jag vill bara gå fram och säga åt dom att hålla käft men nej jag går där ifrån och bryr mig inte ett dugg. Haha haters är så himla roliga när dom tror man bryr sig. 


Tacos

Blev tacos till middag idag. Har inte ätit det på jätte länge och Gud va gott det är. 


God natt <3

Ville bara säga god natt och påminna er om att jag ändrar i designen som ni ser har jag ändrat headset hittills men de kommer mer ändringar. 



Bra början på 2014







Mobilen ennu mer trasig jippie !!! Har inte ens råd att laga den för 8 gången.....ska fan skaffa mig en plast mobil när jag fyller år då finns de ingen chans att den går sönder så lätt.

Nej nu

Nej nu släppte jag nyårs pratet och 2014 pratet och fokuserar på nu. Ska sitta och plugga lite till matten men annars ser väll min kväll bra ut. Ska inte ha ett enda F den här terminen i skolan. Har 4 stycken nu. Kanske blir ett inlägg där ni får se mina betyg sen haha.



2014

Har erat 2014 börjat på bra ? Mitt har börjat skit bra aa förutom de att min katt hoppa upp och bet mig i ansiktet. Tack där. Så nu får man väll gå runt med nya sår i ansiktet mär skolan börjar. När börjar ni jobb/skola ? Jag börjar skolan den 8 januari nästa vecka fast dagen efter åker jag till Norrland i två dagar för begravning !!!!! Min gammelmormor dog ju för tre veckor sen.


2014 ska bli ett bra år !

HÄR ÄR NÅGRA MÅL JAG SKA HÅLLA UNDER 2014



Då nu

Mitt nyår var jätte bra. Fick köra lite Bingolotto också men vann inget. Mormor vann 3 gånger !!!!! Fast bara 100 kr men endå. Jaja bättre lycka nästa gång får man väll säga.